Často kladené otázky

    Aká je dostupnosť tovaru?

    Bighome.sk Vám ponúka tisícky produktov pre Váš domov. Časť produktov máme skladom, zvyšné s označením Dostupnosť: na vyžiadanie sú na objednávku u našich dodávaťeľov, ktoré väčšinou majú skladom. Ohľadom presnej dodacej doby je potrebné sa informovať na zákazníckom servise.

    Akú zľavu môžem dostať?

    Pravidelne BIGHOME.sk prináša novú limitovanú akciu na vybrané produkty, ktoré si môžete zakúpiť so zľavou až do 50%. Prezrieť si všetky akciové ponuky môžete kliknutím sem. Ak chcete byť informovaný ako prvý o prebiehajúcich akciách, môžete sa prihlásiť na odber newslettra TU.

    Kde môžem tovar vidieť?

    BIGHOME.sk je internetová predajňa tisíciek produktov pre Váš domov. Časť našich produktov (skladovky) si môžete prezrieť individuálne po vzájomnej dohode v našom sklade v Liptovskom Mikuláši na Palugyayho 40/1 v pracovných dňoch od 8:00 - 15:30. Lepšie ako tovar vidieť je si ho vyskúšať a preto máte možnosť si Vami zakúpený tovar vyskúšať a ak sa Vám nepáči, môžete ho do 14 dní neporušený a podľa možností v pôvodnom balení vrátiť. 

    Ako si môžem tovar objednať?

    Tovar si môžete objednať nákupom na našom eshope, kde si vybraný tovar pridáte do košíka a v pokladni vyplníte fakturačné a dodacie údaje. Takisto si tovar môžete objednať telefonicky alebo mailom na zákazníckom servise, kde je potrebné uviesť tovar, o ktorý máte záujem, počet kusov, fakturačnú adresu, dodaciu adresu, spôsob platby (dobierka / platba vopred na účet),a spôsob dodania (osobné vyzdvihnutie / doručenie kuriérom). V prípade osobného vyzdvihnutia: Tovar je možné vyzdvihnúť osobne v pracovné dni od 8.00 do 15.30 hod. Prosíme zavolať vopred aspoň 1 hod. pred vyzdvihnutím, aby sme mohli tovar pripraviť pre Vás.

    Ako mi bude doručený tovar?

    Ak ste si vybrali spôsob doručenia osobný odber, po obdržaní informácie, že tovar je pripravený u nás na sklade si ho môžete vyzdvihnúť na adrese: SARDIS TRADE, s.r.o., Palugyayho 40/1, Liptovský Mikuláš. Pri doručení kuriérom, Vám tovar bude zabalený a doručený kuriérskou službou s tým, že budete deň vopred informovaný o doručení tovaru. Tovar je potrebné prevziať a v prípade dobierky kuriérovi zaplatiť sumu za objednávku. V prípade zistenia poškodenia či už mechanického na obale alebo výrobnej vady nás treba neodkladne informovať na zákazníckom servise, prípadne emailom na: [email protected] a poslať nám fotodokumentáciu aby sme mohli identifikovať príčinu poškodenia a začať riešiť reklamáciu.

    Prečo máme tovar, ktorý nieje dostupný?

    Na Bighome.sk máme v ponuke viac ako 20 000 produktov od zahraničných dodávateľov z celej Európy ako aj domácich dodávateľov. Naše portfólio neustále kontrolujeme a aktualizujeme, kedy sa u väčšiny dodávateľov obmieňa značná časť ich ponuky. Bohužial momentálne nie je technologicky možné tieto kontroly robiť automaticky každý deň, aby sa zamedzilo tomu, že ponúkneme tovar, ktorý už dodávateľ nemá v ponuke, pretože veľa krát ide o sezónny tovar. Z tohoto dôvodu denne kontrolujeme stovky produktov ako aj ich dostupnosť, prípadne iné zmeny zo strany dodávateľa. Z tohoto dôvodu je pri veľa produktoch dostupnosť uvedená ako 'na vyžiadanie', kde preverujeme jednotlivé objednávky našich zákazníkov u dodávateľov, aby sme ich mohli správne vybaviť.

    SARDIS TRADE, s.r.o., Lermontovova 3, 811 05  Bratislava

 

© 2022 Bighome.sk - Všetky práva vyhradené