Ako dať nový dych domácej kancelárii na nový rok

Po roku domáceho podnikania, ku koncu účtovného roku a rozpočítavania dovoleniek, vaša domáca kancelária potrebuje dostať novú tvár na Nový rok. V závislosti od toho, na čo budete kanceláriu využívať, toľko budete musieť očistiť, dešifrovať a usporiadať na nový rok. Verte či nie, čím viac zorganizujete na nový rok, tým viac budete pripravení po zvyšok roka. Preto vám prinášame niekoľko tipov ako dať nový dych vašej domácej kancelárii na nový rok.

Pochopiť, kde ostávate: Jednoduchšie povedané, ide o pochopenie v akom stave je momentálne vaša domáca kancelária, a čo by ste chceli zmeniť. Pre niekoho to znamená, odpratanie starého neporiadku, papierov a vypratanie priečinkov. Iní, to zas pochopia v pravom zmysle organizačného systému, či už ide o priečinky, elektronický softvér, smartfónové aplikácie, vyberte si čo je pre vás vhodnejšie. Potom, budete pripravení na organizáciu!

Zorganizujte malé a premiestnite väčšie: Počas roka každý narazíme na maličkosti, ktoré nefungujú v našich domácich kanceláriách. Ak máte zakaždým vstávať, keď vám zazvoní telefón alebo poloha monitora na počítači je nevyhovujúca, je potrebné začať na týchto nedostatkoch, pomaly jeden po druhom. Je široká škála, aký typ organizácie si vybrať, napríklad: nástenky, suché mazacie tabule, či dokonca namaľovanie tabule na stenu, aby ste mali svoju organizáciu pred očami.

Skrášlenie vašej domácej kancelárie: Či už vašu kanceláriu využívate na odborné činnosti alebo len také surfovanie po internete, vaša home office by mala byť miestom, kde si vychutnáte pobyt a zároveň ste produktívny. Prelistujte si internetové magazíny alebo online inšpirácie, a inšpirujte sa. Skúste nové odvážne farby, podnieťte kreativitu, prineste ju napríklad na kancelárskej stoličke. Nové doplnky vás môžu správne naladiť na nový úspešný rok.

Začnite nový rituál: Ak ste sa už minulý rok rozhodili používať elektronické kalendáre namiesto lepiacich pripomienkových bločkov, začnite nový rituál už na nový rok. Ak je váš život čoraz viac zaneprázdnejší a vy nemáte čas kontrolovať vašu domácu kanceláriu, použite váš smartfón na jednoduchú organizáciu pomocou prstou. Ak máte problém pri organizácii, zvážte využitie služieb, ktoré vám vedia pomôcť. Mnoho online služieb môže organizovať vaše príjmy, sledovať vaše elektronické súbory, a pomôcť vám v neprehľadných vašich starých spôsoboch a prevzatí nových!

Nový rok je o poučení z minulého roka a mení váš život k lepšiemu. Ak vaša domáca kancelária potrebuje organizáciu a skrášlenie, pomocou týchto jednoduchých tipov,sa vyberiete správnou cestou. Ak sa vám táto úloha zdá skľučujúca, požiadajte priateľa, ktorý vám ju pomôže objektívne vyriešiť a vy nebudete mať na konci pocit viny. Ak máte domácu kanceláriu alebo, ktorá zaberá veľkú časť vášho života, najmite si organizačných profesionálov, ktorý s vami začnú od nuly a spravia z vás tých najlepších.

Zdroj: Freshome